Logo Banku Spółdzielczego w Raszynie

Płatności mobilne

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności za towary i usługi dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Raszynie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

Wysokość limitów możesz ustawić w aplikacji BSGo. W każdej chwili można zmienić wysokość limitów transakcyjnych. 

Jak aktywować BLIKA?

W celu rozpoczęcia korzystania z usługi BLIK wymagana jest jej aktywacja w aplikacji BSGo. Aktywacja usługi BLIK odbywa się w aplikacji hybrydowej na kilka sposobów.

- W trakcie aktywacji aplikacji hybrydowej

- Z ekranu logowania poprzez wybranie opcji 'Wygeneruj kod BLIK'

- Po zalogowaniu poprzez wybranie ikony 'BLIK'

- Po zalogowaniu w opcji 'Więcej' → 'Ustawienia' → 'Ustawienia BLIK'

suwakiem aktywujemy usługę. Następnie należy zapoznać się z regulaminem usługi oraz wskazać rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem, ustawić limity. I to wszystko - Blik jest aktywny!

Zacznij korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo  oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  • Podaj kwotę transakcji
  • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Pay
  • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Pay poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  • Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Pay
  • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego: 
  • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo 
  • stosuj oprogramowanie antywirusowe
  • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
  • aktualizuj przeglądarki internetowe
  • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.

Pobierz instrukcję PDF

Limity BLIK